BMW M8 Gran Coupé to samochód sportowy wyraźnie ukierunkowany na wysokie osiągi. Jego silnik V8 o pojemności 4,4 l z technologią M TwinPower Turbo dostarcza moc 441 kW (600 KM), a w wersji BMW M8 Competition Gran Coupé aż 460 kW (625 KM).
BMW M2 CS – wyposażone w liczne elementy z karbonu, takie jak zastosowany po raz pierwszy w BMW M2 dach z CFRP – ma sportowy wygląd, sześciocylindrowy silnik rzędowy o mocy 331 kW (450 KM) z podwójnym turbodoładowaniem oraz adaptacyjny sportowy układ jezdny M.
BMW M2 CS jest pierwszym modelem CS marki BMW oferowanym z 6-biegową skrzynią manualną. Jego osiągi – przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,2 s lub 4,0 s z opcjonalną 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową M (M DKG) – są równie imponujące, co wartości hamowania ze standardowymi hamulcami sportowymi M lub opcjonalnymi hamulcami węglowo-ceramicznymi BMW M.
Po największej jak dotąd ofensywie produktowej paleta BMW M obejmuje ponadto sportowe modele SAV i SAC, do których oprócz BMW X5 M i X5 M Competition oraz BMW X6 M i X6 M Competition zaliczają się także modele BMW X3 M i X3 M Competition oraz BMW X4 M i X4 M Competition wprowadzone na rynek latem 2019 roku.
Na czele asortymentu znajduje się model BMW M8 Competition Gran Coupé. Stany Zjednoczone są dla BMW M najważniejszym rynkiem na świecie, a większość samochodów BMW M sprzedała się w 2019 roku właśnie w Ameryce.