Site icon Motocaina

i-Ride dla motocyklistów

To cała gama produktów dostosowanych do użytku w silnikach dwu- i czterosuwowych, zarówno cywilnych, jak i sportowych.

eni i-Ride moto 2t
fot. cnpr.pl

eni i-Ride moto 2t to syntetyczny olej do najnowszej generacji silników dwusuwowych o bardzo niskim poziomie zadymienia. Jest przeznaczony do silników wysokiej mocy, eksploatowanych w warunkach sportowych.

eni i-Ride moto 10W-40 jest olejem stworzonym na podstawie syntetycznych baz dla silników czterosuwowych najnowszej generacji. Można go używać w najcięższych i zróżnicowanych warunkach eksploatacyjnych, takich jak wysoka lub niska temperatura. Zalecany jest do silników pokonujących długie trasy.

eni i-Ride moto gp 10W-60 to syntetyczny olej zaprojektowany tak, aby zwiększyć wydajność silników czterosuwowych. Jest specjalnie przeznaczony do motocykli ścigających się na torze.

eni i-Ride moto 2 jest syntetycznym olejem przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi).

eni i-Ride moto gp 10W-60
fot. cnpr.pl

eni i-Ride moto 10W-30 to olej stworzony na podstawie syntetycznych baz dla silników czterosuwowych najnowszej generacji. Zapewnia pełną ochronę silnika w najcięższych oraz zróżnicowanych warunkach pracy, takich jak wysokie lub niskie temperatury (np. długotrwała jazda po autostradzie lub w ruchu miejskim na krótkich odcinkach typu „stop and go”).

eni i-Ride moto 10W-50 jest syntetycznym, wielosezonowym olejem wysokiej jakości, stworzonym dla silników czterosuwowych. Dzięki specjalnej formule może być stosowany w warunkach off-road.

ENI jest w 2012 roku jedynym oficjalnym dostawcą paliwa i smarów dla nowej klasy wyścigów motocyklowych Moto3.

Exit mobile version