Hyundai ogłosił wprowadzenie nowej marki Genesis, oferującej luksusowe modele, stworzone w oparciu o najwyższe standardy jakości i zaawansowane technologie, z myślą o nowej generacji wymagających konsumentów. Marka wprowadzi do sprzedaży do 2020 roku sześć nowych modeli Genesis i tym samym ma chęci konkurować z najbardziej rozpoznawalnymi na świecie markami samochodów premium.
Modele Genesis mają się wyróżniać osiągami, stylistyką oraz najwyższą jakością. Logo marki będzie nawiązywać do opartego o motyw skrzydeł emblematu, widocznego na flagowej limuzynie Genesis, oferowanej przez Hyundaia od 2014 roku.
Konsekwencją decyzji Hyundaia o wprowadzeniu nowej marki jest stworzenie specjalnego departamentu zajmującego się designem samochodów prestiżowych, na czele którego, w połowie przyszłego roku, stanie Luc Donckerwolke – współpracujący wcześniej z markami: Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT, Skoda. Będzie nie tylko szefem nowego działu designu, ale także szefem centrum projektowego Hyundaia.