Strategia 2025 opiera się o trzy kluczowe filary: zwiększenie konkurencyjności biznesu motoryzacyjnego poprzez elektryfikację, osiągnięcie wiodącej pozycji w zakresie usług mobilności oraz ustanowienie inicjatyw na rzecz rozwoju ekosystemu wodorowego. Hyundai zamierza zaoferować Klientom innowacyjne i wszechstronne doświadczenia związane z mobilnością: rozwój pojazdów elektrycznych, rozwój miejskiej mobilności powietrznej (UAM), rozwój technologii autonomicznej jazdy oraz systemu wodorowych ogniw paliwowych.
Począwszy od premiery IONIQ 5 w 2021 roku, Hyundai planuje do 2025 roku sprzedawać 560 000 pojazdów elektrycznych rocznie. Firma zamierza wprowadzić 12 całkowicie elektrycznych modeli, w tym pojazdy zbudowane na platformie E-GMP – nowej platformie Hyundai Motor Group dedykowanej do pojazdów elektrycznych.
Aby odegrać wiodącą rolę na rynku UAM, Hyundai Motor zbuduje gamę pojazdów latających, która obejmie zarówno sektor transportu pasażerskiego, jak i ciężarowego. Firma planuje wprowadzić bezzałogowy system statków powietrznych (UAS) z napędem hybrydowym w 2026 r., a w 2028 r. uruchomić całkowicie elektryczny model latający, dostosowany do poruszania się w miastach. W latach 30. XXI wieku firma planuje uruchomienie lokalnej mobilności powietrznej, która połączy sąsiednie miasta.
W trakcie CEO Investor Day 2020, Hyundai zaprezentował HTWO, nową markę wiodącego na świecie systemu wodorowych ogniw paliwowych. Opierając się na ponad 20-letnim doświadczeniu w technologii wodorowych ogniw paliwowych, marka przedstawi wodór jako pozytywną energię dla ludzkości. HTWO pochodzi od H2 – cząsteczki wodoru, od H – pierwszej litery ang. słowa Hydrogen, czyli Wodór oraz od H – pierwszej litery ang. słowa ang. Humanity, czyli Ludzkość. Wprowadzenie na rynek nowej marki ogniw paliwowych ułatwi globalną działalność firmy Hyundai w tym obszarze i rozwinie ekosystem wodorowy.