Site icon Motocaina

Hyundai gwiazdą K-popu? To nie żart!

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"28974";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Piosenka „IONIQ: I’m On It” poświęcona jest dostarczaniu elektryzujących rozwiązań dopasowanych do nowoczesnego stylu życia z użyciem nowych technologii z zakresu łączności. Przekaz ten jest zgodny z wizją „Postępu dla ludzkości” marki Hyundai.

 Tekst piosenki, śpiewany i rapowany przez RM, Jina, SUGA, j-hop, Jimin, V i Jung Kook z BTS, porusza kwestie takie, jak odkrywanie, ciekawość, nadzieja, kreatywność i inspiracje na przyszłość.

W teledysku pojawi się zaprezentowany w marcu Prophecy, najnowszy koncept elektryczny marki Hyundai.

Przeczytaj też: Jason Statham jest celebrytą, od którego najchętniej odebralibyśmy auto zamówione z dostawą do domu

Piosenkę BTS i Hyundai będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej marki już dziś. Wystarczy odwiedzić stronę internetową Hyundai Worldwide.

Teledysk będzie miał swoją premierę na oficjalnym ogólnoświatowym kanale firmy Hyundai na platformie YouTube 2 września.

Fani IONIQ i BTS mogą wziąć udział w wydarzeniu online i mają szansę wygrać limitowaną edycję odtwarzacza w kształcie kasety. Odtwarzacz muzyczny zawiera nagrania – „IONIQ: I’m On It” oraz indywidualny przekaz od każdego członka zespołu.

Submarka elektrycznych samochodów IONIQ wzmacnia zaangażowanie firmy Hyundai w czystą mobilność i odzwierciedla jej trwającą transformację w dostawcę inteligentnych rozwiązań.

W ramach submarki IONIQ, Hyundai planuje wprowadzenie trzech nowych modeli samochodów elektrycznych w ciągu najbliższych czterech lat. Będą to średni CUV- IONIQ 5, sedan IONIQ 6 oraz duży SUV-a IONIQ 7. Następnie mają pojawić się kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne modele samochodów.

Przeczytaj też: Kona i Kona N Line – Hyundai zapowiada nowe modele SUV-ów. Co się zmienia?

Exit mobile version