Kilka dni temu takie informacje potwierdził Michel Boeri, prezydent Automobile Club of Monaco. W rozmowie z mediami zdradził, że po długich rozmowach udał się przekonać zarządzających Liberty Media, że piękne kobiety były zawsze wizytówką tego wyścigu – przyciągają kibiców, a do tego podgrzewają atmosferę.
Nie dalej, jak na początku lutego właściciele Liberty Media zadecydowali o usunięciu hostess z toru. Zamiast tego, wzorem piłki nożnej, chcieli promować dzieci. Do tej pory były to młode kobiety, ubrane w gustowne mundurki. Stojąc przy samochodach prezentowały na tablicach numery startowe.
Zdaniem władz Formuły 1, młodzi ludzie na torze będą mogli uczestniczyć w elicie sportów motorowych. Być może będzie to inspiracja do treningów i realizowania marzeń. Być może uda się wychować następną generację kierowców.
Libery Media przejęła pakiet większościowy F1 na początku ubiegłego roku. Prezesem jest Chasey Carey, jeden z kierujących 21st Century Fox, znanej na całym świecie firmy z branży medialnej i telewizyjnej.