Site icon Motocaina

Historia Citroena w 90 sekundach

O 90 urodzinach Citroena w Polsce pisaliśmy wam w ostatnim tygodniu (czytaj tu). Poza licznymi akcjami promocyjnymi firma postanowiła również zaprezentować swój dorobek szerszej publiczności. Wypuszczony przez nich spot to zlepek dotychczasowych reklam marki (w tym słynnej reklamy z tańczącym robotem oraz reklamy Xsary Picasso) i prezentacja jej najnowszych, niedostępnych jeszcze modeli.

To co czyni ten film szczególny, to obecność w nim znanych postaci, choć trudno porównywać dokonania Papieża Jana Pawła II, czy Sebastiana Loeba, to jednak obaj pojawiają się w reklamie, niewerbalnie podkreślając prestiż maski. Nie mogło także zabraknąć, pięknych francuskich kobiet za kierownicą.

Spot czyni wrażenie dopracowanego i ciekawego, tchnie oddechem starych, dobrych czasów i zaskakuje stylistyką najnowszych modeli marki. Pokazuje też długą drogę jaką przeszło logo producenta. A do tego wszystkiego towarzyszy mu wpadająca w ucho melodia i ta Wieża Eiffel’a w tle…

Francais, francais..

Exit mobile version