W czasie pandemii przemieszczamy się jednak sporadycznie, co powoduje istotne zmniejszenie popytu na usługi ładowania. Sytuacja ta ma także wpływ na hotele i restauracje, którym firma dostarczyła stacje ładowania oraz świadczy usługi ich zarządzania. Część z tych obiektów jest obecnie zamknięta, a hotelarze i restauratorzy starają się wszelkimi sposobami ratować swoje biznesy.
Przeczytaj również: Yamaha przedłuża gwarancje na swoje motocykle przez COVID-19
W związku z tym GreenWay podjął decyzję o zniesieniu w kwietniu miesięcznych opłat za subskrypcję usług ładowania dla wszystkich klientów posiadających na koniec marca pakiet Energia Plus oraz Energia Max. Pakiety te umożliwiają korzystanie z usług ładowania po niższych cenach jednostkowych po uiszczeniu miesięcznej opłaty subskrypcyjnej (odpowiednio w wysokości 39,99 i 99,99 zł).
Zobacz: Hyundai przedłuża gwarancję samochodów na całym świecie
Dodatkowo firma, chcąc pomóc swoim klientom z branży hotelarskiej i gastronomicznej, zaprzestała na okres epidemii pobierania miesięcznych opłat za usługi w zakresie zarządzania stacjami ładowania włączonymi do sieci GreenWay i należącymi do podmiotów z tych branż.