Philips, producent oświetlenia do samochodów i motocykli, łączy swoje działania w obszarze motorsportu i codziennej eksploatacji samochodu, z wiedzą i doświadczeniami Gosia Rdest.
Współpraca z marką Philips rozpoczyna się wyjątkowo – nie na torze, nie w aucie, ale w domowym zaciszu. Czekam na moment, kiedy przetestuję produkty w ich naturalnym środowisku, na początek jednak przywitam swoich fanów dawką edukacji. Porozmawiamy zarówno na Facebooku, Instagramie i YouTubie o tym, jak ważne jest dobre oświetlenie drogi. Na torze kilka metrów widoczności więcej to zyskane sekundy, na drodze – możemy dzięki temu zyskać życie. Okoliczności z jakimi przyszło nam się teraz mierzyć są trudne – wykorzystajmy je więc dobrze. Gdy już wrócimy na drogi czy tor zróbmy to lepiej i bezpieczniej – mówi Gosia Rdest.
To tylko część rozwiązań marki Philips, z których będzie mogła skorzystać Gosia Rdest. Podpisana właśnie umowa o współpracy przypadła w bezprecedensowym dla wszystkich czasie epidemii SARS-CoV-2. Przerwę na wstrzymane czasowo organizacje wydarzeń sportowych wykorzystamy więc na dzielenie się z kierowcami i kibicami bogatą wiedzą i doświadczeniem zawodniczki. Zarówno tym zdobytym na torach wyścigowych, jak i podczas codziennej jazdy. Liczymy, że po dawce teorii będziemy mogli płynnie przejść do testów w praktyce, a my wszyscy powrócimy do naszych samochodów – mówi Wioletta Pasionek, Marketing Manager Central Europe z Lumileds Poland, producenta i dystrybutora oświetlenia samochodowego marki Philips.