Site icon Motocaina

Generacja Z rozpoczyna samochodowy szał zakupów. Co młodzi ludzie biorą pod uwagę przy zakupie samochodu?

Generacja Z rozpoczyna samochodowy szał zakupów

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"36202";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Generacja Z, czyli młode osoby w wieku 17-24 lat, rozpoczyna samochodowy szał zakupów. Według badania przeprowadzonego przez Auto Trader, aż 61% z przedstawicieli GEN Z planuje przeznaczyć zaoszczędzone podczas lockdownu pieniądze na nowy samochód. Ale nie byle jaki samochód… Przedstawiciele Generacji Z mają bardzo ciekawe priorytety, jeśli chodzi o to, czego szukają w samochodzie.

Przeczytaj też: Ford Kuga oferuje trzy typy układów hybrydowych. Co warto o nich wiedzieć?

Z badań wynika, że ​​jednym z najważniejszych czynników, który Generacja Z bierze pod uwagę przy zakupie auta, jest to, czy producent samochodu angażuje się w walkę z kryzysem klimatycznym. Co więcej, jedna piąta osób w wieku 18–24 lat przyznała, że ​​rozważyłaby zakup pojazdu elektrycznego lub o innym, alternatywnym napędzie.

Najważniejsze czynniki, które młodzi ludzie biorą pod uwagę przy zakupie samochodu:

Marka samochodu musi angażować się w walkę z kryzysem klimatycznym -27%

Marka samochodu musi odzwierciedlać moją osobowość – 24%

Dobry system GPS – 23%

Dobry system nagłośnienia – 22%

Marka samochodu musi mieć mocne, nowoczesne wartości – 19%

Przeczytaj też: Nissan stworzył podręcznik bezstresowej jazdy. Warto znać te 5 złotych zasad!

 

Exit mobile version