Nowy Ford Mustang świętuje swoją światową premierę na czterech kontynentach i w sześciu miastach, w tym w Barcelonie, gdzie podczas specjalnego spotkania pod hasłem „Go Further” przedstawiciele producenta zaprezentują nowe samochody i technologie, które ukształtują przyszłość Forda w Europie. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo od godziny 13.00 czasu środkowoeuropejskiego na stronie www.gofurtherlive.com.
W oczekiwaniu na ten moment, przez 15 dni Ford połączył siły z serwisami Facebook
i Instagram, aby pokazać sympatię, jaką miliony fanów motoryzacji darzą Forda Mustang już od 50 lat.
fot. Instagram
|
Ford przygotowuje się do otwarcia kolejnego rozdziału w historii Mustanga oferując fanom możliwość dzielenia się swoimi inspirującymi historiami zdjęciowymi, korzystając z hashtagu #MustangInspires w serwisach Instagram i Facebook oraz na innych platformach społecznościowych. Otagowane zdjęcia i filmy pojawią się na stronie http://www.mustanginspires.com/.
Mustang to najczęściej „lajkowany” samochód na Facebooku – model ten zgromadził już ponad 5,5 miliona fanów.
Zdjęcia nadesłane przez wielbicieli tego modelu posłużą, jako inspiracja dla 15 czołowych twórców wideo z serwisu Instagram z całego świata, którzy stworzą serię krótkich filmów publikowanych w Internecie.
Pierwsze wideo z serii:
W kwietniu 1964 roku Ford przeprowadził pierwszą w dziejach równoczesną prezentację międzynarodową, odsłaniając oryginalnego Forda Mustang przed przedstawicielami mediów zgromadzonymi w Nowym Jorku i w 11 europejskich stolicach, powiedział Farley. Od tego czasu Mustang stał się częścią popkultury, notując na swoim koncie tysiące wystąpień w filmach, telewizji, świecie muzyki i w grach wideo – na całym świecie powstało też ponad 600 klubów zrzeszających entuzjastów tego modelu.