Site icon Motocaina

Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition jest prawie tak szybki jak GT500

Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"31940";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Oparta na wersji GT, Performance Edition jest napędzana dwoma silnikami elektrycznymi o mocy 480 KM. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,5 sekundy, czyli tylko dwie dziesiąte sekundy wolniej niż wspomniany GT500 i dwie dziesiąte sekundy szybciej niż Mach-E GT, w który dał mu życie. Maksymalna prędkość Performance Edition nie została wyjawiona.

Przeczytaj też: Ford Mustang Mach-E GT – elektrykiem w 3,7 sekundy do setki? Da się!

Ford zbudował Performance Edition na 88-kilowatogodzinnym akumulatorze litowo-jonowym, który magazynuje wystarczającą ilość energii elektrycznej, by teoretycznie przejechać 378 km na jednym ładowaniu.

Wykraczając poza układ napędowy, Performance Edition zyskuje 19-calowe przednie tarcze zaciśnięte na zaciskach Brembo, bardziej sportowe zawieszenie MagneRide oferowane również w dwudrzwiowym Mustangu, charakterystyczną szarą kratkę i 20-calowe koła pomalowane na czarno.

Wewnątrz pasażerowie mają do dyspozycji przednie sportowe fotele i aluminiowe wykończenie deski rozdzielczej. W palecie jest kilka kolorów zapożyczonych z Mustanga, w tym Grabber Blue i Cyber ​​Orange.

Przeczytaj też: Ford Mustang Mach-E – już jest! To elektryczny SUV

Mustang Mach-E GT Performance Edition będą dostępny dopiero późnym latem 2021 roku i nie wiemy jeszcze, ile będzie kosztować.

Exit mobile version