Site icon Motocaina

Ferrari 488 ściąga dach we Frankfurcie

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"10044";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Włoski supersamochód praktycznie nie różni się od wersji coupe. Jedynym detalem jest tutaj ściągany dach typu hardtop, który według producenta jest o 25 kg lżejszy niż wersja wykonana z brezentu. Twardy dach zapewnia lepsze tłumienie hałasu oraz zapewnia lepszą sztywność nadwozia.

Cały proces składania i rozkładania trwa zaledwie 14 sekund i może się odbywać przy niewielkiej prędkości. Inżynierowie z Maranello dopracowali kilka detali, które poprawiły sztywność płyty podłogowej. W porównaniu z modelem 458 Spider, auto ze złożonym dachem ma być twardsze o 23 procent. 

Za plecami kierowcy pracuje jednostka V8 o pojemności 3,9 litra. Dzięki turbosprężarce maksymalna moc to 670 KM, a szczytowy moment obrotowy wynosi 760 Nm. Od zera do 100 km/h rozpędza się w 3 sekundy. Druga setka na liczniku pojawia się po 8,7 sekundach. Włosi popracowali nad tzw. turbodziurą. Według zapewnień producenta, czas reakcji silnika na wciśnięcie pedału gazu wynosi zaledwie 0,8 sekundy.

Exit mobile version