Włoski supersamochód praktycznie nie różni się od wersji coupe. Jedynym detalem jest tutaj ściągany dach typu hardtop, który według producenta jest o 25 kg lżejszy niż wersja wykonana z brezentu. Twardy dach zapewnia lepsze tłumienie hałasu oraz zapewnia lepszą sztywność nadwozia.
Cały proces składania i rozkładania trwa zaledwie 14 sekund i może się odbywać przy niewielkiej prędkości. Inżynierowie z Maranello dopracowali kilka detali, które poprawiły sztywność płyty podłogowej. W porównaniu z modelem 458 Spider, auto ze złożonym dachem ma być twardsze o 23 procent.
Za plecami kierowcy pracuje jednostka V8 o pojemności 3,9 litra. Dzięki turbosprężarce maksymalna moc to 670 KM, a szczytowy moment obrotowy wynosi 760 Nm. Od zera do 100 km/h rozpędza się w 3 sekundy. Druga setka na liczniku pojawia się po 8,7 sekundach. Włosi popracowali nad tzw. turbodziurą. Według zapewnień producenta, czas reakcji silnika na wciśnięcie pedału gazu wynosi zaledwie 0,8 sekundy.