Site icon Motocaina

Dyskusyjna kampania reklamowa Smarta ForTwo

Smart ForTwo
fot. Smart

Wydaje się, że BBDO Proximity kroczy po bardzo cienkim lodzie od momentu, kiedy światło dzienne ujrzała reklama samochodu Smart ForTwo. Spot ukazuje sześć osób, które przeszły szereg widocznych zmian w ich wyglądzie. Cały pokaz kończy przedstawienie modelu ForTwo i hasło: „Do miasta zawitał nowy, ekscytujący facelifting”.

Powstały dwie wersje reklamy: w języku angielskim i w języku niemieckim. Nie jesteśmy do końca pewne, czy rzeczywiście pomysł specjalistów z BBDO Proximity trafi w gusta odbiorców. Operacje plastyczne kojarzą się najczęściej z korygowaniem niedoskonałości, co niekoniecznie przynosi oczekiwany skutek, a wręcz uwydatnia to, co w założeniu miało zostać ukryte na zawsze. Czy taka reklama Smarta zachęca w ogóle do kupna modelu ForTwo?

Exit mobile version