Site icon Motocaina

Ducati Icon Dark już w Polsce. Także dla młodych kierowców

Ducati Icon Dark już w Polsce. Także dla młodych kierowców

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"25240";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

W polskich salonach Ducati debiutuje najnowszy model marki o nazwie Icon Dark. Model miał swoją światową premierę pod koniec 2019 roku we Włoszech. 

Icon Dark napędzany jest chłodzonym powietrzem silnikiem typu L-Twin o pojemności skokowej 803 cm3 i mocy 73 KM. Ducati daje możliwość fabrycznego ograniczenia mocy do 48 KM (35 kW), dzięki czemu najnowszy Scrambler staje się dostępny również dla młodszych motocyklistów z prawem jazdy kategorii A2.

Na liście wyposażenia standardowego znajdują się stalowy zbiornik z wymiennymi, aluminiowymi panelami bocznymi; lampa przednia z DRL LED, z wymienną osłoną aluminiową; zegary LCD ze wskaźnikami biegu i poziomu paliwa, z wymienną osłoną aluminiową; Cornering ABS; maszynowo wykańczane, aluminiowe osłony pasków; lakierowany na czarno silnik.

Przeczytaj również: Test Ducati Scrambler Sixty2

Na liście wyposażenia dodatkowego znajdują się m.in. dedykowane logo, dedykowana kierownica czy aluminiowa osłona tłumika. Co więcej, dzięki szerokiej gamie oryginalnych akcesoriów oraz obszernym katalogu odzieży jeszcze bardziej można spersonalizować swój nowy nabytek. 

Z przodu Icon Dark ma zamontowany widelec z systemem Kayaba i regulowany, pojedynczy amortyzator z tyłu. Pokryto je matową czernią. Kontrastują z nimi wykonane ze stali nierdzewnej boczne panele zbiornika paliwa i wydech. 

Zobacz: Test Ducati Monster 821

Icon Dark jest najtańszym modelem z rodziny Scrambler dostępnym w salonach Ducati. Z 24-miesięczną gwarancją bez limitu kilometrów można go kupić za 41 500 złotych.

Exit mobile version