Site icon Motocaina

Ducati Diavel Titanium – Tytanowy diabeł

a:2:{s:6:"old_id";s:4:"9115";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Ducati rozpoczęło właśnie produkcję swojego wyjątkowego modelu Diavel Titanium. Będzie on uzupełnieniem do gamy modelowej Diavel, ale od reszty będzie się wyróżniał dużą dbałością o detale, a także ekskluzywnym wyglądem.

Tak jak wskazuje nazwa, Diavel Titanium będzie zbudowany w dużej mierze z tego drogiego i wytrzymałego metalu, który zapewni lekkość i wytrzymałość. Elementy takie jak pokrywa baku czy obudowa lamp zostały poddane chemicznej obróbce, która wydobyła z nich satynowy połysk. Do tego całość uzupełniają elementy wykonane z włókna węglowego.

Inżynierowie Ducati wykorzystali również karbon do stworzenia szerszych i agresywniejszych wlotów powietrza. materiał ten pojawił się między innymi na osłonie chłodnicy, błotnikach, osłonach zębatek, a nawet przy zegarach i osłonie wlewu paliwa.

Agresywny, sportowy wygląd nie przeszkodził by maszyna wyglądała ekskluzywne. Siedzenie zostało obszyte Alcantarą oraz skórzanymi wstawkami. Rama została pokryta czarnym chromem, a na wydechu pojawiła się ciemna, ceramiczna powłoka. Specjalna wersja została wyposażona w felgi wykonane z kutego aluminium.

Sercem Ducati Diavel Titanium jest silnik Testastretta 11° DS. Jednostka rozwija 162 KM przy 9 250 obr./min. Do tego dysponuje maksymalnym momentem obrotowym o wartości 130,5 Nm, dostępnym przy 8 000 obr./min. Na wyposażeniu seryjnym montowane jest zawieszenie Sachs, sześciobiegowa skrzynia, kontrola trakcji, system wyboru trybów jazdy oraz ride-by-wire.

Chętni na motocykl muszą się spieszyć, bowiem powstanie tylko 500 egzemplarzy i będą one dostępne u wybranych dealerów tej marki. Ta piekielna maszyna została wyceniona na ponad 120 tys. zł.

Diavel w specjalnej wersji waży 5 kg mniej niż standardowy model. Jego całkowita masa to 205 kg.

Exit mobile version