Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy AAA Auto, aż 71 proc. ankietowanych zadeklarowało, że kocha swoje auto. W jaki sposób właściciele wyrażają uczucie do czterech kółek?
Przede wszystkim regularnie odwiedzając myjnię (58 proc.), dbając o ładny zapach we wnętrzu (15 proc.), kupując gadżety (14 proc.), a także poddając tuningowi (7 proc.). W tej całkiem sporej grupie nie zabrakło ankietowanych, którzy w czuły sposób określali swój samochód różnymi imionami.
Tylko 12 proc. pytanych zadeklarowało obojętny stosunek do samochodu, a 14 proc. zagłosowało, że nie kocha, ani nie lubi swojego pojazdu. Całkowity brak sympatii wyraziło zaledwie 3 proc. badanych.
W badaniu przeprowadzonym przez AAA Auto wzięło udział 112 klientów z czterech polskich oddziałów firmy. Podczas rozmowy telefonicznej zadano trzy pytania, w których ankietowani musieli opisać swoje uczucia w stosunku do używanego samochodu.