Site icon Motocaina

Cupra Leon oficjalnie. 310 KM pod maską i hybryda plug-in

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"24068";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Na rynku w tym samym czasie pojawią się dwa warianty modelu – hatchback oraz Sportstourer. W wyposażeniu samochodu znajdziemy m.in. pełne oświetlenie LED, sportowe zawieszenie, fotele kubełkowe, system bezkluczykowego dostępu czy oświetlenie ambientowe.

Pod maską Cupra Leona znajdzie się 2-litrowy silnik TSI o mocy 245 KM, 300 KM albo 310 KM (wyłącznie w wersji Sportstourer z napędem 4Drive), Cupra została także wyposażona w dwusprzęgłową skrzynię biegów DSG.

W pojeździe zamontowano szersze wloty powietrza, 19-calowe koła w kolorze miedzi lub srebrnym (poza 245-konnym wariantem, wyposażonym standardowo w 18-calowe koła) oraz hamulce Brembo 370 mm o barwie miedzi. Akcenty kolorystyczne pojawiają się również na lusterkach bocznych kontrastującymi z barwą nadwozia.

Nowy Leon będzie dostępny w ośmiu kolorach lakierów: podstawowym białym (Candy White), trzech lakierach metalizowanych (Magnetic Tech, Midnight Black i Urban Silver), dwóch lakierach specjalnych (Desire Red i Graphene Grey) oraz dwóch matowych opcjach (Magnetic Tech Matt i Petrol Blue Matt).

W modelu Cupra Leon zamontowano szereg systemów bezpieczeństwa i wirtualnych asystentów, m.in. Proaktywny tempomat z funkcją dostosowania prędkości jazdy do znaków drogowych i danych nawigacji, asystent aktywnego utrzymania pasa ruchu Lane Assist Plus czy asystent jazdy w korku.

Obecny w Leonie inteligentny asystent bezpieczeństwa Emergency Assist 3.0 będzie dbał o koncentrację kierowcy oraz ograniczenie bodźców dźwiękowych i wizualnych, które mogłyby go rozproszyć. 

Exit mobile version