Site icon Motocaina

Concierge umyje i zatankuje Volvo

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"13184";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Usługi typu concierge były do tej pory zarezerwowane dla najbardziej luksusowych marek. Jednak za jakiś czas stanie się to chlebem powszednim. Szwedzki producent zamierza wprowadzić na rynek usługę o nazwie Concierge Service, dzięki której nie będziemy musieli zawracać sobie głowy takimi czynnościami jak tankowanie, wizyta w serwisie czy mycie auta. 

Wystarczy, że uruchomimy aplikację On Call znajdującą się na smartfonie. Już niebawem pojawią się w niej dodatkowe opcje. Niestety, na początek wyłącznie dla małej grupy testowych klientów w Stanach Zjednoczonych, którzy zakupili model S90, V90 lub XC90. Jeżeli usługa się sprawdzi, zostanie wprowadzona w kolejne miejsca. 

Aplikacja pozwala w tej chwili sprawdzić stan paliwa w baku, ale już niebawem umożliwi wezwanie człowieka, który przyjedzie i uzupełni jego stan. Jeżeli będzie taka potrzeba to zabierze samochód na myjnię i odstawi w wybrane miejsce. To samo tyczy się wizyt w serwisie, które potrafią się przedłużać, przez co marnujemy czas. 

Volvo postanowiło uwolnić kierowców od załatwiania tych spraw. Szwedzki producent policzył, że w ciągu tygodnia zaoszczędzimy dzięki temu co najmniej kilka godzin. W tym czasie można przecież robić coś dużo przyjemniejszego.

Nie wiemy, ile będzie kosztować concierge, ale klienci Volvo są mocno zainteresowani taką usługą. Marka przeprowadziła ankietę, z której wynika, że 70 proc. klientów chętnie skorzystałoby z usługi tankowania, a 56 proc. chciałby, żeby ktoś wyręczył ich przy wizycie w serwisie. 

Exit mobile version