Citroen stawia na kobiecość – ta elegancka, miejska wersja, jest swoistym odzwierciedleniem wiodącego w dziedzinie mody i trendów magazynu ELLE, z którym Citroën współpracuje w ramach Forum ELLE Active. W serii specjalnej C3 ELLE zastosowano nietuzinkowe zestawienia kolorystyczne i ekspresyjne detale. Intencją marki było zwiększenie atrakcyjności modelu C3, w szczególności ze względu na wybory klientów w zakresie nowych technologii i personalizacji (40 proc. klientów wybiera poziom wyposażenia Shine, a 60 proc. wersję z dwubarwnym nadwoziem).
Citroën C3 ELLE to w skrócie:
– dostępne w standardzie dwubarwne nadwozie w kolorze Blanc Banquise z dachem w kolorze Sable (Piaskowym);
– barwne akcenty w kolorze Cherry Pink, które podkreślają obramowania świateł przeciwmgłowych, obramowania Airbumpów oraz ozdobne naklejki na tylnych słupkach.
– logo magazynu ELLE na przednich drzwiach oraz centralnie umieszczona ozdobny sticker na dachu dla większej personalizacji nadwozia.
– spójny z nadwoziem wystrój wnętrza z ozdobnymi akcentami w kolorze Cherry Pink: przeszycia szarej tapicerki oraz obramowania ozdobnej listwy na desce rozdzielczej.
– poziom wyposażenia Feel, wzbogacony o szereg dodatkowych opcji, m.in.: halogeny, 4 szyby elektryczne sterowane impulsowo, czujniki parkowania z tyłu, lektrycznie składane i podgrzewane lusterka, klimatyzacja automatyczna i ekran dotykowy 7”,kierownica obszyta skórą, dekory shiny black i satin chrome, specjalne dywaniki z logo ELLE.
Gama silników benzynowych PureTech:
1.2 PureTech 82,
1.2 PureTech 110,
1.2 BVA PureTech 110