![]() |
fot. Chrysler/Facebook
|
„Pokaż się z najlepszej strony” to motyw przewodni Chryslera w roli oficjalnego sponsora imprezy „Fashion Miami” (Moda w Miami), odbywającej się w Miami Beach pomiędzy, 10 a 14 marca. Impreza jest serią pokazów kolekcji mody stworzonych w okresie jesienno-zimowym oraz atrakcji towarzyszących na tymczasowej estradzie-wybiegu w sercu dzielnicy „artystycznej” Miami Design District.
11 marca odbył się specjalny pokaz mody, projektantki toreb damskich Phelicii Dell i Chryslera, którego celem była zbiórka środków na rzecz ofiar trzęsienia ziemi na Haiti. Twórczość Phelicii Dell inspirowana jest jej haitańskim pochodzeniem oraz kulturą tego kraju. W roku ubiegłym Dell została uhonorowana światową nagrodą „najlepiej zapowiadającej się projektantki toreb damskich”. Wytwórnia toreb Phelicii Dell została całkowicie zniszczona w czasie niedawnego trzęsienia ziemi w jej rodzinnym kraju.
Osoby zainteresowane marką Chrysler oraz entuzjaści poznawania trendów mody mogą na bieżąco śledzić aktualne informacje „zakulisowe”, najnowsze wideoklipy i zdjęcia oraz wywiady z projektantami na:
- Facebook.com/Chrysler
- Twitter.com/Chrysler Autos
- YouTube.com/Chrysler (ADD)