![]() |
fot. BMW Group |
Wszystko zaczęło się w 2003 roku, to właśnie wtedy niemiecki BMW Group poważanie zaangażował się w walkę z wirusem HIV i AIDS. Jak na wielki i znany koncern organizujący wiele nietypowych akcji marketingowych przystało, działania firmy miały dość nietypowy charakter i tak zostało już do dziś.
Co rok stworzone przez nanych projektantów lub domy mody, Mini, trafiają na aukcje i loterie, z któych dochód w całości przekazywany jest na cele charytatywne wspierające właśnie walkę z HIV. W tym roku coroczny bal odbędzie się 17 lipca i do sprzedaży wystawione zostaną na nim aż trzy dzieła sztuki – niepowtarzalne Mini o trzech różnych typach nadwozia: hatchback, county icabrio i trzech zupełnie innych image’ach.
fot. BMW Group |
Do zeszłego roku całkowity dochód z aukcji wyniósł prawie pół miliona euro, czy w tym roku bogaci filantropi z Europy zadbają by się znacznie powiększył? Oby tak. Na zdjąciach trzy
samochody, które symbolicznie wspomogą potrzebujących.
fot. BMW Group
|