Site icon Motocaina

Bridgestone partnerem plebiscytu 7 Nowych Cudów Polski

– Pragniemy zachęcać odbiorców do realizowania pasji związanych z poznawaniem świata. Taki cel przyświecał nam także przy opracowywaniu ostatniej internetowej kampanii „We’ve been everywhere”, w której staramy się pokazać, jak inspirujące może być podróżowanie – mówi Anna Paszt Z Bridgestone.

W plebiscycie zostanie wyłonionych 7 nieodkrytych miejsc w Polsce, które mają szansę stać się polskimi głównymi miejscami turystycznymi. Akcja rozpoczęła się 24 czerwca, a głosowanie poprzez SMS-y potrwa do 30 września.

fot. National Geographic

32 nominowane miejsca, po dwa z każdego regionu, prezentowane będą na łamach miesięcznika National Geographic Traveler. Osoby biorące udział w akcji będą miały możliwość wygrania wielu atrakcyjnych nagród, między innymi opon Bridgestone Turanza T001, skierowanych specjalnie do miłośników podróży, zarówno tych dalszych jak i bliższych.

 

 

Exit mobile version