Site icon Motocaina

BMW i4 – nawet do 600 km zasięgu i 530 KM pod maską

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"22692";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Istotnym elementem napędu BMW eDrive piątej generacji jest również nowo zaprojektowany akumulator wysokonapięciowy wykorzystujący najnowszą technologię ogniw akumulatorowych. Opracowana dla BMW i4 wersja akumulatora wysokonapięciowego charakteryzuje się wyjątkowo płaską konstrukcją i zoptymalizowaną gęstością energii. Przy wadze około 550 kilogramów osiąga pojemność energetyczną wynoszącą około 80 kWh. Dzięki temu BMW i4 uzyskuje zasięg oscylujący wokół 600 kilometrów.

Pierwsze Gran Coupé marki BMW i przyspiesza od 0 do 100 km/h w około 4,0 s i osiąga prędkość maksymalną ponad 200 km/h.

Elastyczna konstrukcja pojazdu, płaski, nisko umieszczony akumulator wysokonapięciowy oraz kompaktowa technologia napędowa otwierają szerokie możliwości realizacji specyficznej dla danego modelu stylistyki. BMW i4 łączy charakterystyczne proporcje czterodrzwiowego coupé z typowymi cechami stylistycznymi modelu marki BMW i. 

Wysoki komfort wsiadania i wysiadania dla pasażerów z tyłu oraz przestronne wnętrze z możliwością wszechstronnego wykorzystania zapewniają wysoką funkcjonalność na co dzień i podczas długich podróży. Tym samym BMW i4 można jednoznacznie zidentyfikować jako BMW Gran Coupé – i równie wyraźnie jak pojazd elektryczny.

Ładowarka kolejnej generacji charakteryzuje się jednolitym pakietem, odpowiednim dla wszystkich przyszłych konstrukcji pojazdów. Może być ona stosowana zarówno w modelach hybrydowych plug-in, jak i w pojazdach o napędzie czysto elektrycznym i jest przystosowana do mocy ładowania do 150 kW. W BMW i4 pozwala to na naładowanie akumulatora wysokonapięciowego do około 80 procent pełnej pojemności energetycznej w ciągu około 35 minut. Odpowiada to czasowi ładowania wynoszącemu około sześciu minut dla zasięgu 100 kilometrów

Exit mobile version