Site icon Motocaina

Biżuteria i ubrania z Lexusa CT 200h

fot. Lexus

Mając do dyspozycji ponad dwa tysiące różnych części, od uszczelek silnika po elementy układu wydechowego, czwórka międzynarodowych projektantów stworzyła we współpracy z Lexusem stylową, elegancką, czasem nieco szaloną wersję ubioru i biżuterii. Swój wkład w projektowanie mieli Moss Lipow, Eddie Borgo, John Patrick i Alejandro Ingelmo.

Celem tego projektu było udowodnienie obecnym jak i przyszłym klientom Lexusa, że ponad 90 procent części nowego CT 200h nadaje się do ponownego przetworzenia. Prócz tego, jest to oczywiście kampania reklamowa, która swoją premierę będzie miała w styczniu 2012 na łamach kultowego czasopisma Vouge. Po rozłożeniu Lexusa na części pierwsze projektanci mogli zabrac się do pracy. Efektem ich kreatywności jest kolia z pierścionkiem i bransoletką, płaszcz zrobiony z dywaników podłogowych i elementów tapicerki, wysokie koturny z aluminium i futurystyczne nakrycie głowy, przypominające lampy błyskowe z aparatów fotograficznych z początku dwudziestego wieku.

Te cztery niezwykłe dzieła łączące motoryzację z codziennym stylem życia można oglądać jeszcze dzisiaj w muzeum sztuki w Miami. Później zostaną one przekazane na aukcję, z której zyski zasilą Fundusz Mody Vouge i Amerykańską Radę projektantów mody.

To nie pierwszy przypadek połączenia piękna biżuterii z nowoczesnością motoryzacyjnej techniki. Wcześniej zdobył się na to Ford, którego efekty współpracy z Katherine Hawkins możecie zobaczyć tutaj.
Exit mobile version