W ubiegłym roku Bentley cieszył się największą popularnością u amerykańskich klientów, którzy zamówili 3 035 samochodów, co przekłada się na 4% wzrostu w skali rocznej (2019 r: 2913 egz.). Najbardziej imponujący wzrost, bo aż 48- procentowy, marka odnotowała na rynku chińskim, sprzedając 2880 pojazdów. Tym samym Chiny uplasowały się na drugim miejscu zestawienia, zajętym rok wcześniej przez rynek europejski.
Stary Kontynent zakończył 2020 rok ze spadkiem sprzedaży Bentleya o 18%, do poziomu 2193 egzemplarzy. Jednak w Polsce brytyjska marka utrzymała tendencję wzrostową, sprzedając niemal 60 egzemplarzy.
W 2020 roku najchętniej wybieranymi samochodami marki były dwie wersje Continental – GT oraz GT Convertible – które stanowiły 39% całkowitej sprzedaży. Z kolei model Bentayga przełożył się na aż 37% procent sprzedawanych egzemplarzy, tym samym czynią luksusowy SUV najpopularniejszą pojedynczą wersją Bentleya.