4,7-litrowy, 8-cylindrowy silnik nowego Astona, ma zwiększoną z 420 do 430 KM moc oraz wyższy moment obrotowy o 20 Nm. Wariant S wyposażono w nową, 7-stopniową skrzynię biegów Sportshift II. Kierowca może wybrać automatyczny, bądź też manualny tryb zmiany biegów. Warto zauważyć, że nowa przekładnia ma być o 20 procent szybsza i o 24 kilogramy lżejsza od poprzedniej generacji, stosowanej w konwencjonalnym Vantage’u.
W wersji podstawowej auto jest lżejsze od Vanatage’a o 30 kilogramów, ale kto chce, może za dopłatą wybrać specjalne, ultralekkie felgi z kutego aluminium (łącznie o 2 kilo lżejsze), a także sportowe siedzenia wykonane z włókna węglowego i kewlaru (łącznie o 17 kilo lżejsze od zwykłych).
Aby auto idealnie trzymało się toru jazdy, zastosowano utwardzone zawieszenie oraz bardziej bezpośredni układ kierowniczy. Usztywniono amortyzatory oraz sprężyny, przekładnia kierownicza zyskała natomiast inne przełożenie.
Oto jak prezentuje się auto.
Dla wszystkich miłośniczek i miłośników dźwięku silnika, mamy dodatkowy materiał.