Limitowana wersja występuje jako coupe, polakierowane w szarym kolorze Daytona grey (dostępne jest też sześć innych barw) z efektem matowym. Frezowane 20-calowe felgi oraz kolektor dolotowy silnika 5.2 FSI wykończone są z kolei w matowym brązie. Przedni spojler, progi i dyfuzor mają barwę błyszczącej czerni, a pierścienie i znaczki Audi umieszczone na karoserii są czarne. Obudowy bocznych wlotów powietrza i obudowy zewnętrznych lusterek zrobione są z błyszczącego włókna węglowego.
Wnętrze Audi R8 V10 Decennium jest w całości utrzymane w czerni z dodatkami z błyszczącego włókna węglowego. Pikowane fotele sportowe są błyszcząco czarne, a przeszycia kontrastową nicią w barwie błyszczącej miedzi mają kształt rombów. Dźwignia zmiany biegów, kierownica pokryta Alcantarą z czarną wstawką na godzinie 12 oraz podłokietniki również mają przeszycia o kolorze miedzi.
Logo „Decennium” zdobi konsolę środkową, drzwi, wstawki z błyszczącego włókna węglowego na progach oraz projektor świetlny logo w drzwiach. Znaczek na konsoli środkowej wyraźnie odróżnia się od utrzymanego w kolorze błyszczącego włókna węglowego otoczenia: jest częściowo matowy, a ten rodzaj matu otrzymano metodą opatentowaną przez koncern z Ingolstadt. Matowiona powierzchnia obrabiana jest wg. tej metody specjalnym proszkiem o grubości ziaren rzędu tysięcznych milimetra. Światło w drzwiach wyświetla na nawierzchni drogi logo „Decennium” oraz kolejny numer limitowanej serii, którym opatrzony został ten konkretny egzemplarz. Jak we wszystkich Audi R8, standardem są Audi virtual cockpit i system nawigacji MMI navigation plus.
Sercem Audi R8 V10 Decennium jest wolnossący silnik 5.2 FSI. 620 KM oraz maksymalny moment obrotowy rzędu 580 Nm, dosłownie wystrzeliwują limitowany model od 0 do 100 km/h w 3,1 sekundy. Prędkość maksymalna tego pojazdu to 331 km/h.