Site icon Motocaina

Alfa Romeo Giulietta odświeżona

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"11414";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Włoski przedstawiciel segmentu kompakt po sześciu latach od premiery doczekał się drugiego face-liftingu. Jednak zmiany nie są radykalne. Widocznie Włosi doszli do wniosku, że nie ma sensu zmieniać czegoś, co wygląda dobrze. Auto otrzymało nowy przedni zderzak oraz zmieniony wzór osłony chłodnicy. Klienci będą mogli wybierać spośród nowych wzorów felg.

We wnętrzu także nie ma rewolucji. Pojawiły się nowe rodzaje wykończenia, a także ulepszona wersja systemu multimedialnego Uconnect z nawigacją TomTom oraz możliwością instalowania aplikacji takich jak Facebook, Twitter czy Deezer.

Pod maską będą dostępne te same jednostki co dotychczas. W gamie znajdziemy silniki Diesla o pojemności 1,6 oraz 2,0. Silniki benzynowe to motor o pojemności 1,4 litra dostępny w kilku odmianach różniących się mocą.

Nie zabraknie sportowej wersji, która tym razem zmieni nazwę z Quadrifoglio Verde na Veloce, co po włosku oznacza „szybka”. W tej wersji auto będzie napędzane silnikiem benzynowym o pojemności 1,75 litra z turbodoładowaniem. Maksymalna moc tej jednostki to 240 KM. Dzięki niej auto rozpędzi się do setki w 6 sekund, a jego prędkość maksymalna wyniesie 243 km/h. Odmianę Veloce poznamy po czerwonej listwie na zderzakach, nakładkach na progi oraz czarnych elementach. 

Exit mobile version