Site icon Motocaina

Agnieszka Łyżwińska szefem polskiego oddziału Nissana

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"18279";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Agnieszka Łyżwińska ma 23 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej. Przez ostatnie 5 lat pełniła funkcję zastępcy dyrektora wykonawczego w Renault Polska. Wcześniej, przez ponad 10 lat pracowała w Renault Retail Group – sieci firmowych salonów tego producenta. Piastowała tam stanowisko Dyrektora Handlowego odpowiedzialnego za sprzedaż samochodów nowych i używanych, zarówno do klientów indywidualnych, jak i firmowych. Odpowiadała również za działania związane z dystrybucją samochodów oraz marketingiem. Karierę w motoryzacji rozpoczęła w 1996 roku u pierwszego autoryzowanego dealera Renault w Polsce – Janusza Kiljańczyka.

Jako dyrektor polskiego oddziału Nissana Agnieszka Łyżwińska będzie odpowiedzialna za całokształt działalności tej japońskiej marki na rynku polskim. Obejmując nowe stanowisko powiedziała: „ Jestem przekonana, że marka Nissan ma ogromny potencjał, aby mocno zaznaczyć swoją obecność na rynku”.

Nowa dyrektor posiada olbrzymie doświadczenie w zakresie zarządzania oraz współpracy z siecią dystrybucji. „Wiele lat spędzonych zarówno w sieci dealerskiej, jak i w centrali importerskiej pozwoliło mi dogłębnie i z różnych perspektyw poznać zasady funkcjonowania biznesu motoryzacyjnego. To bardzo cenne doświadczenie, dzięki któremu zyskałam szerszą perspektywę” – dodała.

Agnieszka Łyżwińska jest magistrem ekonomii. Ma męża i 15-letniego syna. Jej pasją są stare samochody i nowe motocykle.

Exit mobile version