Trudno wyobrazić sobie większego fana Porsche. Niejaki Ottocar J. odebrał niedawno w fabryce w Zuffenhausen swój egzemplarz Boxstera Spydera w kolorze Miami Blue. To 80. samochód tej marki, jaki zakupił Austriak i zapowiada, że nie jest to jego ostatnie słowo!
Jego historia z samochodami Porsche trwa już niemal 50 lat, a pierwszym zakupem było 911 E w kolorze Speed Yellow. Obecnie jego kolekcja składa się z 38 egzemplarzy, a ponieważ Ottoman J. jest fanem motorsportu, znaleźć wśród nich można takie perełki jak 917, 910 z rzadko spotykanym ośmiocylindrowym silnikiem, 956, 904 (z oryginalnym silnikiem Fuhrmanna) oraz 964 Cup.
Z aut bardziej „standardowych” warto wymienić 911 Turbo S (993), 911 GT2 RS (997), 356 Coupe, 911 R, 911 Speedstera (991), kilka egzemplarzy Boxstera Spydera (różne generacje), a także kilka innych egzemplarzy 911 z różnych generacji (w tym 911 RS 2.7 i 930 Turbo) oraz w każdym z wariantów nadwozia (coupe, cabriolet, targa).
Porsche 911 S Targa – czyli jak może wyglądać auto po fabrycznej renowacji Porsche Classic
Wszystkie samochody są oczywiście utrzymywane w nienagannym stanie i w każdej chwili szczęśliwy właściciel może ruszyć nimi na przejażdżkę. Przez większą część czasu stoją one jednak w specjalnie w tym celu wybudowanym budynku, którego pomieszczenia pełne są gadżetów i plakatów związanych z Porsche.