Site icon Motocaina

60 autobusów w formie atrakcji turystycznej w czasie pandemii

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"29918";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Wiele firm w czasie pandemii ma trudny okres, nie inaczej jest z przewoźnikami, oferującymi autobusowy transport turystyczny. Hato Bus Company z Tokio, w pierwszej fazie rozprzestrzeniania się choroby Covid-19, miała ponad 60 autobusów na parkingu, które stały tam z powodu braku kursów.

Dyrektor Yusei Ishikawa zaczął się zastanawiać, czy nie wykorzystać tej sytuacji w inny sposób i wpadł na genialny pomysł – ze stojących autobusów stworzył labirynt! Autobusy wysokie na 3,8 metra zaparkowano bardzo blisko siebie, tworząc sieć ścieżek pomiędzy nimi.

https://www.youtube.com/watch?v=3_Q4h2NUGP8

Labirynt cieszył się dużym zainteresowaniem, a że obok został otwarty miniaturowy park rozrywki Small Worlds Tokio, to spacer po labiryncie można było zakupić tam w pakiecie. Wniosek z tego taki, że warto myśleć nieszablonowo, nawet jak się „pali grunt pod nogami”.

Exit mobile version