Oczywiście cała operacja nie powiodłaby się bez pomocy tuningu zaserwowanego przez firmę Trick Star. Standardowa moc silnika została podniesiona z 310 do 400 Km.
Za sterami ekstremalnego H2R zasiadł Ryuuji Tsuruta, który na specjalnie przygotowanym torze osiągnął niesamowitą prędkość 385 km/h. Do tej pory najlepszy wynik należał do motocykla MV Agusta F4 R 312, który rozpędził się do 310 km/h.
Jedyny szkopuł tkwi w tym, że H2R nie jest motocyklem dopuszczonym do ruchu drogowego, dlatego nie może być brany pod uwagę przy zestawieniu najszybszych motocykli dostępnych na rynku. Nie jest to jednak ostatnie słowo. Specjaliści z Trick Star stwierdzili, że ten wynik da się poprawić. Trwają prace nad motocyklem, który rozpędzi się bezproblemowo do 400 km/h.
Jedyną trudnością będzie odnalezienie odpowiedniej prostej. Może należący do Volkswagena tor Ehra-Lessien?