26 września 1810 roku została oficjalnie założona (poprzez wniesienie wkładu pieniężnego) spółka Peugeot Frères Aînés. Wpis w rejestrze można nadal zobaczyć w archiwach w Terre-Blanche w departamencie Doubs.
Na przestrzeni ponad dwóch wieków rodzina Peugeota przeszła drogę od rewolucji w świecie mody XIX wieku i roli producenta stalowych konstrukcji krynolin, do przewrotu w branży motoryzacjnej, gdzie bicykle zostały zamienione na samochody.
Markę kształtują ludzie kreatywni, inżynierowie, projektanci, którzy od ponad dwustu lat tworzą koncepcję nowej mobilności. Dzięki ich współdziałaniu firma Peugeot stale kreowała i umacniała swoją markę na przestrzeni lat i z ufnością patrzy w przyszłość.
Z okazji 210-lecia marki zaprojektowano specjalne logo. Będzie się ono przewijało w kampaniach i wydarzeniach, które rozpoczynają się już teraz i potrwają do końca roku.
Wśród licznych przygotowanych przez firmę atrakcji warto zwrócić uwagę na możliwość wejścia do Muzeum L’Aventure Peugeot w Sochaux od 1 września do 31 października za 1 euro, czy produkty lifestylowe od Peugeota dla fanów marki, które pojawią się w sprzedaży pod koniec września.
Przeczytaj też: Kolekcja lifestyle od marki Peugeot