Nowy Viper jest wyposażony w 8.4 litrowy silnik V10 o mocy 649 koni. Moment obrotowy wynosi 813 Nm. Jednostka V10 napędza tylne koła poprzez sześciobiegową manualną skrzynię biegów.
fot. Chrysler
|
Umieszczona pod maską aluminiowa klamra w kształcie litery X łączy przednie zawieszenie z magnezową ramą nośną. Nowe podwozie jest o 50% sztywniejsze i o 45 kg lżejsze. Nadwozie natomiast zgodnie z deklaracją producenta charakteryzuje się niższym współczynnikiem oporu powietrza (0,364). Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. elektroniczną kontrolę trakcji i stabilności toru jazdy, czterokanałowy ABS i 352 mm cztero-tłoczkowe hamulce Brembo z aluminiowymi zaciskami tarcz.
fot. Chrysler
|
Do wyboru są dwie wersje, SRT Viper i SRT Viper GTS. Ta druga kosztuje 23 tysiące dolarów więcej (czyli 122,390 tysięcy dolarów) z uwagi na bogatsze wyposażenie.