Site icon Motocaina

#4fathers – Mercedes-Benz i relacje ojca z dziećmi

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"14602";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Osią platformy komunikacyjnej #4FATHERS są treści skierowane do ojców, które opowiadają o tym, jak budować relacje z dziećmi. W artykułach natywnych Mercedes-Benz promuje wspólne, aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody. Opowiada o sztuce ojcostwa, bezpieczeństwie, o tym jak uczestniczyć w życiu dziecka, wspierać je, okazywać uczucia. Oczywiście w tle pojawiają się przystosowane do potrzeb rodziny samochody spod znaku „Gwiazdy”. Data uruchomienia nowej platformy nie jest przypadkowa – przypada na święto wszystkich Tatusiów, czyli Dzień Ojca.

Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na dedykowanej stronie internetowej – 4fathers.pl. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.


Exit mobile version