Premiera Alfy Romeo 4C Spider – galeria
Na Salonie Samochodowym w Detroit przedstawiono wersję produkcyjną Alfy 4C Spider przeznaczoną na rynek północnoamerykański.
Alfa Romeo 4C Spider ma oferować osiągi rodem z wyścigów samochodowych, najnowocześniejszą technologię i ujmujący, włoski styl a dodatkowo zapewniać przyjemność i swobodę podczas jazdy „na wolnym powietrzu”. Silnik umieszczony w pozycji centralnej, rama szyby przedniej oraz obudowa pałąków wzmacniających wykonana z włókna węglowego (dostępna na zamówienie), lekkie elementy strukturalne nadwozia wykonanego z włókna węglowego oraz aluminiowej ramy, mają zapewniać Alfa Romeo 4C Spider świetny stosunek masy do mocy.
Pod maską znalazł się turbodoładowany, aluminiowy silnik o pojemności 1750 cm3 z wtryskiem bezpośrednim, z intercoolerem i z podwójnym, ciągłym rozdzielaczem faz rozrządu skonfigurowany z automatyczną skrzynią biegów, z podwójnym suchym sprzęgłem Alfa TCT i selektorem Alfa DNA z czterema różnymi trybami jazdy.
Nowy układ wydechowy dual-mode Akrapovič z wykończeniem z włókna węglowego, podwójnym tłumikiem umieszczonym centralnie wydaje charakterystyczny dla Alfy Romeo dźwięk. Produkowana ręcznie w zakładzie Maserati w Modenie Alfa Romeo 4C Spider ma łączyć włoski styl i osiągi Alfy Romeo z niezwykłym, rzemieślniczym kunsztem produkcji Maserati.
Alfa Romeo 4C Spider pojawi się w Europie latem 2015 roku.
Najnowsze
-
To jeden z najważniejszych tuneli w Polsce. „Jest dno”
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłosiła o zakończeniu ważnego etapu budowy tunelu w Zielonkach na północnej obwodnicy Krakowa w ciągu drogi S52. Podano przy tym listę pozostałych do wykonania prac, a także sporo ciekawostek na temat tej inwestycji. -
Nowe paliwo E10 na stacjach. Czy szkodzi samochodom z LPG?
-
To najgorsze zachowanie motocyklistów? To przez nich musimy się wstydzić
-
Wygląda skromnie, ale tu powstanie droga za miliard, którą szybko pojedziemy do granicy
-
Kontrolka EPC to zagadka dla kierowców. Tymczasem to bardzo ważna informacja
Zostaw komentarz: