Pierwsza akcja serwisowa Volvo XC90
Jeszcze na dobre nie zagościł w europejskich salonach, a już czeka go pierwsza akcja serwisowa. Mowa o flagowym SUV-ie ze Szwecji, w którym odkryto problem z elektroniką.
Volvo ogłosiło oficjalną akcję serwisową dotyczącą nowego modelu XC90. Dotyczy ona wszystkich modeli XC90 poruszających się w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Problem tkwi w przedniej wiązce przewodów, które zostały nieprawidłowo zainstalowane do samochodu w fabryce. W wyniku tego błędu może dojść do ich uszkodzenia, co spowoduje wyświetlenie błędu na tablicy rozdzielczej. Z powodu tego problemu może się również zdarzyć, że przestaną działać poduszki powietrzne w przednich fotelach. Jak podaje producent, ta wada nie spowoduje przypadkowego wystrzelenia poduszek.
Akcja serwisowa dotyczy niewielkiej liczby egzemplarzy Volvo XC90. Tylko 200 samochodów zostanie zakwalifikowanych do wizyty w najbliższym, autoryzowanym serwisie. Większość z nich znajduje się na rynku szwedzkim. Jak dotąd nie zanotowano żadnych incydentów związanych z defektem.
Najnowsze
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Nie powinno się jeździć na rezerwie, ani tym bardziej na oparach paliwa. Możemy jednak znaleźć się w sytuacji bez wyjścia, kiedy zatankowanie nie będzie możliwe. Pojawia się wtedy pytanie, jak daleko można przejechać na rezerwie paliwa, a ile samochód przejedzie, kiedy komputer pokaże zasięg 0 km. -
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
-
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
-
Najgorsze, co możesz usłyszeć na przeglądzie auta. Gorsze niż niezaliczenie przeglądu
Zostaw komentarz: