Limitowana kolekcja odzieży na 50-lecie Forda Mustanga

Ford Motor Company świętuje pięćdziesiątą rocznicę debiutu Forda Mustanga, podejmując pierwszą w historii firmy globalną współpracę z uznanymi projektantami w celu stworzenia jedynej w swoim rodzaju kolekcji odzieży.

Kreatorzy mody Anna Sui, Paula Cademartori, CO|TE, Rogan i Pamela Love uczczą historię słynnego auta typu „pony car”, prezentując limitowaną linię koszul z kolekcji Mustang Unleashed.

Poniżej w materiałach dodatkowych pobierz opis wszystkich projektaktów.

Urodzona w Detroit Anna Sui mówi, że na przestrzeni lat Ford Mustang przystosował się do zmian kulturowych, jednak pozostał wierny swoim wartościom, czyli wolności i pasji. „Moda wciąż się zmienia i zawsze reprezentuje to, co obecnie dzieje się na świecie,” przyznaje Anna.

„Jako projektantka nieustannie czerpię inspirację ze wszystkiego, co mnie otacza, aczkolwiek chcę zachować swoją estetykę i tożsamość. Ford Mustang jest pod tym względem taki sam, jak ja”.

Każdy z pięciorga projektantów z całego świata stworzy trzy unikatowe koszule inspirowane Fordem Mustangiem, co da w sumie piętnaście projektów. Kolekcję, która trafi na rynki całego świata jesienią tego roku wyprodukuje Loomstate, lider w zakresie tworzenia organicznej i zrównoważonej ekologicznie odzieży.

„Ford Mustang odzwierciedla pasję, moc, przygodę i wolność, a poprzez połączenie sił
z czołowymi projektantami, znanymi ze swoich ekspresyjnych osobowości i niezwykłych dzieł sztuki, scalamy świat motoryzacji ze światem mody”, powiedziała Susan Lampinen, główna projektantka Forda ds. kolorów i materiałów. „Kolekcja Mustang Unleashed odzwierciedlać będzie pasję i wolność z jakimi utożsamiany jest Ford Mustang, a także jego wpływ na kulturę masową na przestrzeni ostatnich pięćdziesięciu lat”.

Projektanci kolekcji Mustang Unleashed
fot. Ford

Pięcioro artystów wizjonerów
Projektanci kolekcji Mustang Unleashed wyznaczają nowe trendy, przez co potrafią doskonale uchwycić ducha Forda Mustanga. Każdy z nich budzi emocje, jest pełen ekspresji i prezentuje niczym nieograniczony styl tworzenia, dający poczucie wolności i indywidualności. Oto profil tych inteligentnych, utalentowanych i pewnych siebie projektantów:

  • Anna Sui: Urodzona w Detroit Anna Sui ma wiele wspólnego z Fordem Mustangiem. swojej pracy Anna z dużą łatwością łączy styl vintage z panującą obecnie obsesją do wykraczania poza ramy określone w danej epoce i tworzenia prawdziwie oryginalnych produktów.
  • Paula Cademartori: Projektantka o brazylijskich i włoskich korzeniach. W 2005 roku

przeprowadziła się do Włoch, gdzie rozwijała swoją pasję do mody i koncepcji kobiecego piękna. Cademartori została uznana przez Vogue Italia za bardzo obiecującą projektantkę. Rok 2010 był rokiem jej międzynarodowego debiutu z pierwszą kolekcją toreb stworzonych na sezon wiosna/lato 2011.

  • CO|TE: Włoska marka założona przez Tomaso Anfossi’ego i Francesco Ferrari, szybko zyskuje uznanie w świecie mody za swobodę, z jaką interpretuje ustalone wcześniej wzorce mody, przedstawiając je w nowoczesnym świetle.
  • Rogan: Marka stworzona przez Rogana Gregory’ego i Scotta Mackinlay-Hahna łączy minimalistyczne rozwiązania z tradycyjną jakością, czego wynikiem są projekty o mocno zaznaczonym graficznym wizerunku. Dzięki zakrojonym na szeroką skalę badaniom, Rogan tworzy innowacyjne produkty, scalające nowoczesne rozwiązania i asymetryczne konstrukcje.
  • Pamela Love: Urodzona w Nowym Jorku Pamela Love w 2006 roku zaczęła produkować biżuterię w swoim mieszkaniu na Brooklynie. Następnie projektantka stworzyła w pełni rozbudowany oddział produkcyjny i studio projektowe na Manhattanie. Unikatowa biżuteria Pameli jest produkowana lokalnie i powstaje z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju.

Ku czci ikony
Wszyscy projektanci spotkali się w Empire State Building – gdzie na osiemdziesiątym szóstym piętrze prezentowany był Ford Mustang cabrio – aby zaprezentować kolekcję Mustang Unleashed oraz omówić inspiracje, jakie posłużyły im do stworzenia linii koszul. Prezentując nowego Forda Mustanga 2015 na tarasie widokowym jednego z najbardziej rozpoznawanych budynków miasta, Ford odtwarza to samo przedsięwzięcie, które zorganizowano w 1965 roku.

„Na każdym etapie procesu tworzenia – począwszy od szkicu, poprzez produkcję, aż po gotowy produkt – inspiruję się inteligentną zmysłowością, uporządkowaniem i współczesną wytwornością”, powiedziała Cademartori. „Szczególnie upodobałam sobie muskularny charakter Forda Mustanga, który współgra z eleganckimi, wyrafinowanymi liniami nadwozia”.

50 lat Forda Mustanga
Ford Mustang to najmłodszy członek ekskluzywnego klubu, który zrzesza pojazdy produkowane bez przerwy od 50 lat. Przez pięć dekad Ford Mustang zyskał popularność na całym świecie, stając się nieodłącznym elementem masowej kultury i sprzedając się w liczbie ponad 9,2 miliona egzemplarzy. Model ten ma również na swoim koncie ponad 3300 wystąpień w filmach
i programach telewizyjnych, w tym główną rolę w najnowszej produkcji „Need for Speed”.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze