Kevin Spacey reklamuje nowe Renault Espace

Co ma wspólnego popularny aktor i nowy model flagowego vana Renault?

Pojawienie się modelu Espace w 1984 r. oznaczało wprowadzenie przez Renault zupełnie nowej koncepcji samochodu – minivana. W 2015 r. powraca całkowicie odmieniony model Espace – dzięki systemowi Renault Multi-Sense, ma zapewniać wyjątkowe wrażenia z jazdy.

Kampania Renault wprowadzająca na rynek nowego crossovera, flagowy produkt marki, koncentruje się na kluczowej dla grupy docelowej wartości, jaką jest czas. Kampania ta, stworzona pod hasłem „Make your time great” („Czas należy do Ciebie”), ukazuje Renault Espace jako samochód, dzięki któremu kierowca zacznie postrzegać czas inaczej. Aby wprowadzić tę koncepcję w życie i uwieść wymagających klientów, Renault i Publicis zdecydowały się na współpracę z prawdziwie inspirującą gwiazdą – aktorem Kevinem Spaceyem.

W filmie przygotowanym na potrzeby kampanii aktor opowiada o swoich najgłośniejszych rolach („American Beauty”, „Podejrzani”, „House of Cards”) i prezentuje zalety Renault Espace.

Dodatkowym atutem jest możliwość lepszego poznania aktora dzięki pięciu rozpowszechnianym w internecie materiałom, w których aktor szczerze i ze szczegółami opowiada o swojej karierze, motywacjach i pragnieniach.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze