Harley-Davidson Low Rider, SuperLow 1200T i Street Bob Special Edition – nowości na 2014 rok

Harley zaprezentował trzy nowe modele uzupełniające ofertę motocykli ulicznych.

Wprowadzenie w pierwszej połowie roku trzech kolejnych modeli – Low Rider w stylistyce retro, zwinnego SuperLow 1200T oraz Street Bob Special Edition o agresywnym charakterze – kończy największą w 110-letniej historii marki Harley-Davidson premierę nowych modeli.

O zmianach w ofercie Harley Davidson na 2014 rok przeczytasz tutaj.

O projekcie Rushmore dowiesz się tu.

Bogata galeria zdjęć opisywanych poniżej modeli tutaj.

Harley-Davidson Low Rider
fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Low Rider
W 1977 roku Harley-Davidson stworzył motocykl custom przeznaczony do ostrej jazdy, który stał się ikoną – model Low Rider. Ten buntowniczy charakter powraca wraz z zupełnie nową odsłoną ulicznego cruiser’a. Polerowana osłona reflektora, czarne, fakturowane wykończenia oraz pięcioramienne aluminiowe koła to charakterystyczne elementy stylistyczne nowego modelu Low Rider. Jednostka napędowa Twin Cam 103 po odkręceniu manetki ma wydobywać z siebie przyjemny, gardłowy dźwięk wypełniający otoczenie przez wijące się rury układu wydechowego typu 2-w-1. Zawieszenie według producenta jest zestrojone w taki sposób, aby zapewniało komfort podczas codziennego użytkowania i precyzyjne prowadzenie, natomiast podwójne tarcze hamulcowe z przodu mają dawać odpowiednią siłę hamowania. Nowe regulowane siodło i wsporniki kierownicy mają umożliwiać dopasowanie do każdego motocyklisty.

Harley-Davidson SuperLow 1200T
fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson SuperLow 1200T
Harley-Davidson SuperLow 1200T charakteryzuje się sztywną ramą. W skład wyposażenia standardowego wchodzą zdejmowana przednia szyba, zamykane kufry oraz opony turystyczne Michelin Scorcher 11T. Motocykl można z łatwością dostosować dzięki akcesoryjnym zaczepom, które umożliwiają zamontowanie zdejmowanych opcjonalnych kufrów i oparć. Ergonomia siodła i podnóżków w nowym modelu została opracowana tak, aby zapewnić komfort podczas długich podróży jak największemu przekrojowi motocyklistów. Dzięki mocnemu silnikowi Evolution V-Twin o pojemności 1200 cm3 modelem SuperLow 1200T można dynamicznie podróżować z pasażerem i bagażem. Ponadto masa tego modelu jest o 53,5 kilogramy niższa od najlżejszego motocykla turystycznego Harley-Davidson Big Twin – to najlżejsza maszyna turystyczna w ofercie HD. Motocykl wyróżniają aluminiowe koła, opcjonalny dwukolorowy lakier i wiele elementów pokrytych lśniącym chromem.

Harley-Davidson Street Bob Special Edition
fot. Harley-Davidson

Harley-Davidson Street Bob Special Edition
Nowy model custom Street Bob Special Edition o charakterze maszyny Big Twin Street Bob, powraca w 2014 roku wyposażony w wiele nowych elementów. Będący owocem programu fabrycznego tuningu Harley-Davidson Factory Customization, model ten jest dostępny jedynie na wybranych rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Street Bob Special Edition daje pełną możliwość personalizacji. Zastosowano w nim mocny silnik o pojemności 1690 cm3, odlewane 5-ramienne koła i dwukolorowy lakier z grafikami. Dwuosobowe siodło Badlander, wysunięte do przodu podnóżki oraz kierownica typu drag nadają bobberowi jeszcze bardziej agresywnego, surowego charakteru. W nowym modelu pozostały wszystkie charakterystyczne elementy stylistyczne surowego modelu Street Bob, takie jak ścięty tylny błotnik, zbiornik paliwa Fat Bob i lakierowany na czarno silnik. Pierwszym elementem rzucającym się w oczy są rozdzielone pięcioramienne koła aluminiowe pokryte czarnym lakierem z kontrastującym wykończeniem. Płaska kierownica typu drag zastąpiła seryjną kierownicę mini-ape i obniżyła sylwetkę motocykla, a w miejscu seryjnego siodła pojawiło się dwuosobowe siodło Badlander, które uzupełnia płynną, czystą linię od zbiornika paliwa aż do tylnego błotnika.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze