Czworonogi testują nowego Forda Ka

Ford postanowił wykorzystać ekipę czworonogów do najnowszej kampanii reklamowej następcy modelu Ka. Dowiemy się, jakie zdanie na temat nowego auta mają m.in. Golden Retrievery, Pudle, Owczarki niemieckie oraz Lhasa apso.

Kilka miesięcy temu Ford zaprezentował kolejną generację Forda Ka. Model o nazwie Ka+ powstał na zupełnie nowej płycie podłogowej. Nie współdzieli już platformy z Fiatem 500, co sprawiło, że nie jest produkowany w Polsce. 

Nowy model będzie oferowany w Europie jako uzupełnienie segmentu miejskich aut. Ford Ka+ jest pozycjonowany poniżej Fiesty. Producent liczy, że auto będzie cieszyć się dużą popularnością na rynku indyjskim, a także w Ameryce Południowej. 

Pod maską europejskiej wersji znajdziemy silnik benzynowy o pojemności 1,25 litra pracujący na co dzień w modelu Fiesta. Jednostka będzie dostępna w dwóch odmianach: 70 i 85 KM, z napędem przekazywanym na przednią oś poprzez pięciobiegową skrzynię ręczną. 

Tymczasem zobaczcie, jak psy z pięciu różnych krajów oceniają ten samochód.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze