Bosch łączy motocykle z siecią
System integracji smartfonów z samochodami działa już od kilku lat. Teraz mySPIN został przystosowany do jednośladów.
Dzięki temu rozwiązaniu motocykliści, za pomocą aplikacji, mogą między sobą wymieniać informacje chociażby o korkach i objazdach. Na etapie opracowywania systemu zwracano szczególną uwagę na to, aby uniknąć rozproszenia uwagi kierowców podczas jazdy i tym samym zadbać o bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Gdy smartfon zostaje podłączony do motocykla, to za pomocą przycisków na wyświetlaczu i pokrętła przy kierownicy można korzystać z zawartości telefonu – kontaktów, kalendarza i ulubionych aplikacji. mySPIN jest w pełni kompatybilny zarówno ze smartfonami z systemem Android jak i z systemem iOS.
Uniwersalny w zastosowaniu
System mySPIN jest na tyle uniwersalny, że producent motocykla może określić, które aplikacje mają być wykorzystane w motocyklu, dodając je do tzw. białej listy*. W razie potrzeby można ją aktualizować i rozszerzać. Korzystając z funkcji analizowania aplikacji, producenci mogą również identyfikować aplikacje, które są częściej wykorzystywane i w ten sposób zoptymalizować swoją ofertę dla klientów. mySPIN jest połączony zarówno z magistralą CAN motocykla jak i z chmurą danych, wspierając w ten sposób szereg funkcji. Na przykład, jeśli poziom paliwa w zbiorniku jest niski, kierowca może być z wyprzedzeniem informowany o najbliższych stacjach paliw. Oprócz tego mySPIN może być wykorzystywany jako bezpośredni kanał komunikacji między motocyklistami a producentami, co może wpływać na jakość świadczonych usług serwisowych.
Współpraca przy aplikacjach z dwoma partnerami
Bosch ogłosił, że przy aplikacjach dostępnych poprzez mySPIN będzie współpracował z dwoma partnerami: REVER i Genius Maps. REVER zapewnia szeroką gamę funkcji przeznaczonych dla motocyklistów, od funkcji śledzenia trasy, poprzez self-service analytics aż po connected motorcycle communities, czyli motocyklową społeczność połączoną siecią. Genius Maps oferuje nawigacje zoptymalizowane pod kątem jednośladów, które umożliwiają błyskawiczne obliczanie trasy, jej planowanie w trybie offline oraz korzystanie z aplikacji tesktowych.
Bosch, rozwijając mySPIN, udostepnił e-mail kontaktowy developer.myspin@bosch.com, który przeznaczony jest dla programistów, fanów jednośladów oraz dla każdej osoby, która chce się podzielić nowymi pomysłami na aplikacje dla motocykli i rowerów oraz innych zastosowań w segmencie PowerSport. Zakres aplikacji dostępnych poprzez mySPIN jest stale rozszerzany na szczeblu lokalnym, regionalnym i globalnym. *) biała lista (ang. whitelist) to zbiór aplikacji, stron internetowych lub danych, określanych jako „godne zaufania”.
Najnowsze
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Nie powinno się jeździć na rezerwie, ani tym bardziej na oparach paliwa. Możemy jednak znaleźć się w sytuacji bez wyjścia, kiedy zatankowanie nie będzie możliwe. Pojawia się wtedy pytanie, jak daleko można przejechać na rezerwie paliwa, a ile samochód przejedzie, kiedy komputer pokaże zasięg 0 km. -
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
-
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
-
Najgorsze, co możesz usłyszeć na przeglądzie auta. Gorsze niż niezaliczenie przeglądu
Zostaw komentarz: